מה הקשר בין קנאביס ובילוי בחיק הטבע?

התנהגו בטבעיות, יש פה קראפט קנאביס 🌳

יותר מסביר שרובכם צורכים את מרבית הקנאביס הרפואי שלכם בבית הפרטי או בעבודה. כנראה עניין של שגרה. אבל האם זו הסביבה הטובה ביותר לצריכת קנאביס רפואי? אז לפי מחקר שהתפרסם השנה מסתבר שטיפול בקנאביס בחיק הטבע מעניק את הסיפוק המירבי מחוויית הקנאביס. 

האמת לא הופתענו. טיול בטבע לכשעצמו (ללא קשר לקנאביס) תורם לוויסות לחץ הדם, מצב הרוח ופעילות המערכת החיסונית. הסבר אפשרי לכך הוא השפעתם המרגיעה של פינן, לינלול ושאר טרפנים הנפוצים במגוון עצים וצמחים בטבע. אך קנאביס לא רק מעודד אתכם לצאת, אלא גם שומר עליכם בחוץ.

לפי סקר שנערך בקרב 600 צרכני פנאי בארה"ב, קנאביס הופך פעילות גופנית לחוויה הרבה יותר מהנה. ייתכן והוא מעודד אותנו להתאמץ יותר ומסייע להתאושש מהר יותר מעייפות שרירים או פציעות הקשורות לפעילות גופנית. 

באותו נשימה, היום אנחנו יודעים לומר שהקשר בין פעילות גופנית לקנאביס הוא ברור. תחושת האופוריה שאתם חווים אחרי פעילות גופנית מגיעה מהמערכת האנדוקנבינואידית. אותה מערכת שקולטת את החומר הפעיל בקנאביס. 

אין ספק שמצב רוח טוב, יציאה לחיק הטבע ופעילות גופנית הולכים ביחד, יד ביד, בשמירה על החוסן המנטלי שלנו. וכחברה שעיקר עיסוקה הוא לגדל קנאביס, משמח אותנו שעוד ועוד מחקרים מדגישים את חשיבותו של קנאביס בתרומה לבריאות שלכם.

אז איפה יהיה הטיפול הבא שלכם בקנאביס רפואי?

Scroll to Top

כדי לגלוש באתר Greenmed
אתם חייבים להיות בני 18 ומעלה.

בכניסה לאתר זה, את/ה מסכימ/ה
לתנאים והגבלות ומדיניות פרטיות.